Ajutor

Q?

Cum adaug un anunț?

A.

Pentru adăugarea unui anunț gratuit, este necesară crearea unui cont pe platforma de anunțuri bipo.ro. Acest lucru poate fi făcut fie folosind o adresă de e-mail (este necesară verificarea adresei de e-mail) și o parolă, fie prin contul de Facebook sau Google. 

După crearea contului, în partea de sus a site-ului apăsați pe butonul "Adaugă Anunț" (pe telefon acest buton este situat jos, în centru). Alegeți o categorie și o subcategorie potrivită anunțului, adăugați pozele, titlul, descrierea și prețul. Opțional, puteți alege să promovați anunțul pentru o vizibilitate cât mai mare.

Q?

Cum modific un anunț?

A.

Pentru a modifica un anunț, apăsați pe cele 3 linii din colțul din dreapta al ecranului, iar apoi apăsați pe "Anunțurile mele". Aici veți avea o listă cu toate anunțurile publicate pe site. Butonul de editare este situat sub fiecare anunț în parte. De asemeni, de aici puteți ascunde sau șterge anumite anunțuri

Q?

Cum promovez un anunț?

A.

După ce ai ales categoria și ai introdus toate informațiile anunțului tău, în partea de jos a paginii, vor exista 2 opțiuni:

  1. Anunț gratuit
  2. Anunț promovat

Opțiunile de promovare sunt fie "Evidențiat" sau "Promovat". Durata de promovare a anunțului poate fi de 7 zile sau de 30 de zile, conform opțiunii alese la publicarea sau editarea anunțului.

Q?

Ce valabilitate are un anunț?

A.

Anunțurile gratuite au o valabilitate de 30 de zile indiferent de categoria acestora, iar anunțurile promovate au o valabilitate de 7 zile sau 30 de zile. De asemeni, atât anunțurile gratuite cât și cele promovate pot fi prelungite după perioadă de expirare.

Q?

De ce nu pot publica un anunț?

A.

Pentru publicarea unui anunț este necesară crearea unui cont pe platformă. După crearea contului, este necesară verificarea adresei de e-mail pentru a putea publica anunțuri. Dacă ai ales să te înregistrezi cu un cont de Facebook sau Google, verificarea adresei de e-mail nu mai este necesară.

Q?

Câte anunțuri am voie să public?

A.

În acest moment, nu există o limită pentru cât de multe anunțuri pot fi publicate de către un utilizator pe platforma noastră. Cu toate acestea, anunțurile care sunt duplicat (același anunț postat de mai multe ori) nu vor fi publicate.

Q?

Cum pot contacta un vânzător?

A.

În cazul în care te interesează un anunț al unui produs sau unui serviciu și vrei să contactezi un vânzător, tot ce trebuie să faci este să apeși fie pe butonul de "Sună/SMS" (doar dacă vânzătorul a ales să afișeze numărul lui de telefon), fie apăsând pe butonul de "Trimite mesaj", prin care vei putea discuta în timp real cu vânzătorul prin intermediul chat-ului nostru.

Q?

De ce nu pot încărca poze la anunț?

A.

Pentru adăugarea fotografii a unui anunț, acestea trebuie să fie în format JPG, JPEG sau PNG, respectiv să aibă la final extensia .jpg, .jpeg sau .png. Orice alt tip de format nu va putea fi încărcat ca și fotografie pentru anunțul respectiv. 

De asemeni, cerința noastră este ca fotografiile anunțului pe care îl publicați să fie REALE, realizate de către utilizatorul care publică anunțul și să nu fie preluate din alte surse (ex: internet, whatsapp, etc.)

Q?

De ce am anunțuri respinse?

A.

Anunțurile care au fost analizate de echipa noastră și necesită anumite modificări din partea utilizatorului, vor fi afișate ca și "Anunțuri respinse" în contul utilizatorului. În dreptul fiecărui anunț respins, va exista o explicație cu motivul respingerii și ce anume trebuie modificat pentru a putea fi publicat pe bipo.ro.

Q?

Am publicat un anunț iar acesta a fost șters

A.

Înainte de publicarea unui anunț pe platformă, utilizatorii trebuie să citească și să accepte "Termenii și condițiile" platformei bipo.ro, dar și "Produse și servicii interzise". În cazul în care moderatorii platformei constată ca anunțul respectiv încalcă regulile platformei bipo.ro, aceștia vor șterge anunțul respectiv, iar utilizatorul respectiv va fi informat privind decizia și motivul prin e-mail. 

Publicarea repetată a mai multor anunțuri care încalcă "Termenii și condițiile" și "Produse și servicii interzise" ale bipo.ro, poate rezulta în "Blocarea" (BAN) a utilizatorului respectiv.

Q?

Ce sunt punctele de fidelitate?

A.

Punctele de fidelitate Bipo.ro sunt recompense pentru activitățile utilizatorilor pe platformă. Acestea încurajează implicarea în comunitate și pot fi folosite pentru a promova anunțurile tale, oferind mai multă vizibilitate și crescând șansele de vânzare.

Q?

Cum poți obține mai multe puncte de fidelitate?

A.

Pentru a acumula mai multe puncte de fidelitate pe Bipo.ro, poți recomanda platforma prietenilor tăi și să distribui linkul unic de recomandare. De asemenea, publicarea primului tău anunț, adăugarea unui anunț la favorite, accesarea zilnică a site-ului și completarea datelor de facturare sunt modalități simple de a câștiga puncte. În plus, vei primi puncte pentru fiecare an de activitate pe platformă.

Q?

Cum pot căuta anunțuri mai relevante pentru nevoile mele?

A.

Folosind filtrele avansate disponibile pe pagina de căutare, poți alege criterii precum preț, locație, categorie și alte detalii relevante. În plus, poți salva anunțurile favorite pentru a le accesa rapid mai târziu.

Q?

Cum pot raporta un anunț nepotrivit?

A.

Dacă observi un anunț care încalcă regulile platformei, apasă pe butonul „Raportează anunț” disponibil sub detaliile acestuia. Echipa Bipo.ro va analiza situația și va lua măsurile necesare.

Q?

Cum pot vedea cine mi-a vizualizat anunțul?

A.

În secțiunea „Anunțurile mele” poți verifica statisticile anunțurilor publicate, inclusiv numărul de vizualizări și interacțiuni. Aceste date te ajută să înțelegi impactul anunțului tău.